1) Kontakt z klientem
Podstawą dobrych relacji biznesowych jest zaufanie. Jak je zbudować? Słuchając, rozmawiając, doradzając. Im bardziej poznasz swojego klienta, tym szybciej zbudujesz z nim partnerskie relacje, które zaowocują udaną współpracą. Pokaż, że przychodzisz z pomocą, a nie tylko z chęcią zarobku, dokładnie przeanalizuj potrzeby inwestora i postaraj się znaleźć optymalne rozwiązania. Odpowiadaj na wszystkie pytania, daj się poznać jako ekspert i jako? przyjaciel. Po zakończonym zleceniu staraj się utrzymać kontakty ? odezwij się, zapytaj, jak podoba się realizacja po upływie czasu, czy możesz w czymś jeszcze pomóc lub coś doradzić.
2) Postaw na rozwój
Kręcą Cię nowinki technologiczne? Świetnie się składa, bo w Twojej branży przez cały czas powstają nowe rozwiązania, które mogą np. ułatwić pracę. Przeglądaj branżowe portale i śledź wpisy na brukarskich grupach lub forach. Pytaj o nowości w sklepach ze sprzętem, a także bierz udział w targach. Szukaj opcji, dzięki którym wejdziesz na wyższy poziom brukarstwa. Sprawdzaj oferty kursów i szkoleń oraz dokształcaj się z zakresu projektowania. Im więcej wiedzy, tym lepiej!
3) Wprowadzaj nowości do swojej oferty
Musisz być na bieżąco z nowościami produktowymi, które przygotowuje marka Polbruk. Oferta firmy kształtowana jest nie tylko w oparciu o trendy aranżacyjne, ale także z myślą o zmieniających się potrzebach inwestorów. Opowiadaj o nowościach swoim klientom i przekonaj ich, że szeroka paleta rozwiązań produktowych stworzona jest po to, aby każdy mógł w niej znaleźć coś dla siebie. Śledź podpowiedzi, które opracowują dla Ciebie eksperci marki Polbruk i wykorzystuj je w swoim biznesie!
4) Cross marketing
O tym, jakie klasyczne działania marketingowe zastosować w firmie brukarskiej, już wiesz, dlatego teraz pora skupić się na cross marketingu. Jest to nic innego, jak nawiązywanie efektywnych relacji partnerskich z innymi firmami. Mowa np. o przedsiębiorstwach zajmujących się projektowaniem posesji, hurtowniach sprzedających narzędzia lub materiały budowlane czy firmach zajmujących się szeroko pojętym ogrodnictwem. Porozmawiaj z ich właścicielami i ustalcie zasady współpracy.
5) Działaj niestandardowo!
Postaw na pomysł i działaj kreatywnie! Połącz brukarstwo z innymi swoimi zainteresowaniami. Lubisz dzielić się chwilami ze swojego życia w social mediach? Pokaż zatem, jak wygląda Twój dzień pracy, pochwal się realizacjami, przedstaw ekipę, z którą pracujesz ? wyjdzie z tego niezły? blog! Bądź na czasie i pokaż wszystkim, że brukarstwo może być pasją. Zarażaj swoim pozytywnym nastawieniem oraz dziel się wiedzą i doświadczeniem! Zapunktuj w oczach swoich potencjalnych klientów i kontrahentów. Pokaż, że prowadzisz zwykłe, proste zawodowe życie, które daje Ci dużo satysfakcji. Obserwuj działania konkurencji i staraj się iść pod prąd ? wyróżniając się!