Reklama – dźwignią biznesu
Bez względu na to, czy jesteś początkującym, czy zaawansowanym przedsiębiorcą z branży brukarskiej, musisz pomyśleć o inwestycji w promocję swojej firmy. Prędzej czy później koszty, które poniosłeś, zamienią się w zyski i… w nowych klientów. Zrób listę nośników idealnych dla swojej firmy i działaj!
1. Odpowiednie oznakowanie siedziby firmy
Jeśli posiadasz punkt, w którym spotykasz się z klientami, omawiasz zlecenia, projektujesz, składasz zamówienia itd., odpowiednio go oznacz. Zleć przygotowanie szyldu z logosem Twojej firmy, albo oklej witrynę. Pamiętaj, żeby na witrynie znalazła się krótka informacja o profilu Twojej działalności oraz numer telefonu.
2. Odpowiednie oznakowanie miejsca pracy
Na placu budowy przydadzą Ci się mobilne nośniki reklamowe. Po pierwsze: naklejki na samochód transportowy. Po drugie: flaga lub baner z nazwą firmy i numerem telefonu. Po trzecie – ubiór fachowców. Odpowiednio zadrukowane koszulki lub kurtki są świetnym nośnikiem informacji!
3. Ulotki reklamowe i wizytówki
Ulotkę reklamową możesz zostawić w partnerskich firmach, hurtowni, sklepie budowlanym, biurze projektowym lub wszędzie tam, gdzie mogą pojawić się Twoi potencjalni klienci. Zleć jej przygotowanie w drukarni lub punkcie graficznym. Profesjonalni graficy i copywriterzy pomogą ci opracować jej zawartość, przygotują projekt i pomogą w wydruku odpowiedniego nakładu.
4. Ogłoszenie w lokalnej prasie
Dotrzyj z informacją o Twojej firmie do tych, którzy nie poruszają się biegle po internecie. Zapoznaj się z ofertą lokalnych mediów i wybierz opcję, która najbardziej odpowiada twoim oczekiwaniom.
5. Reklama w internecie
Internet to skarbnica wiedzy o lokalnych firmach. Przygotuj swoją wizytówkę w serwisie Google (usługa „Google Moja firma”) i pamiętaj o moderowaniu recenzji. Utwórz swoje konto w social mediach i aktywnie je prowadź. Wykup domenę i zleć opracowanie strony internetowej swojej firmy. Może ona bazować na prostych szablonach, najważniejsze jest to, żeby zawierała kluczowe informacje o Twojej firmie.
Nośniki reklamowe możesz dobierać w zależności od tego, jak intensywnie chcesz promować swoją firmą, jaki masz budżet i do kogo chcesz dotrzeć. Określ swoje cele i skorzystaj z najbardziej popularnych metod. Pamiętaj, że konkurencja nie śpi – bądź zawsze o krok do przodu i nie daj o sobie zapomnieć na lokalnym rynku!