Start > Inspiracje > Strona internetowa dla firmy brukarskiej – co powinna zawierać?

Strona internetowa dla firmy brukarskiej – co powinna zawierać?

Dodaj do ulubionych
Brukarzu, czy znasz powody, dla których Twoja firma powinna mieć stronę internetową? Po pierwsze – może być ona platformą komunikacji z obecnymi i potencjalnymi klientami. Po drugie – wpływa na wizerunek firmy, która odbierana jest jako idące z duchem czasu przedsiębiorstwo. Po trzecie i najważniejsze – jest wizytówką Twojego biznesu! Dlatego właśnie warto w nią zainwestować i przede wszystkim przygotować ją poprawnie – jak na profesjonalistów przystało.

Strona www – marketingowe narzędzie dla brukarza

Choć skrzynka narzędzi marketingowych brukarza może pękać w szwach, warto chwycić za to najbardziej skuteczne. Strona internetowa, bo o niej mowa, to jedna z podstawowych opcji. Nie bez powodu wg popularnej opinii „jeśli nie ma Cię w internecie, to tak jakby w ogóle Cię nie było”! Ale jak już jesteś, to... rób to dobrze :)  Biorąc pod uwagę kwestie techniczne, najlepiej zdać się na webmasterów. Żeby jednak uniknąć sytuacji, w której ktoś zada Ci niekomfortowe pytanie, przygotuj się odpowiednio!

Stawiaj na konkrety

Konkretne informacje to podstawa! Przygotuj krótki tekst, który opisze Twoją firmę. Napisz, od jakiego czasu działasz na rynku i co jest dla Ciebie najważniejsze w tym biznesie. Przygotuj portfolio lub galerię swoich realizacji (przeczytasz o tym tutaj: https://bit.ly/portfolioJF). Zadbaj o zakładkę „Kontakt” – umieść w niej pełną nazwę Twojej firmy, adres, telefon, e-mail, NIP i REGON oraz numer konta bankowego. Ułatwieniem dla Twoich klientów będzie formularz kontaktowy.

Aktualności

Zakładka „Aktualności” to miejsce, gdzie możesz pochwalić się ostatnimi sukcesami firmy, opowiedzieć o ostatnio wygranych przetargach i opisać, jak wyglądały ostatnie zlecenia. Żeby jednak to wszystko miało sens, musisz pamiętać o regularnym aktualizowaniu wpisów oraz oczywiście – ich jakości. Pamiętaj, że teksty „sprzedają”, a więc powinny być poprawne merytorycznie i przede wszystkim spójne.

Odsłona wizualna

Zakładamy, że projektant, któremu zlecisz przygotowanie strony, będzie znał się na rzeczy i odpowiednio zaprojektuje szatę wizualną witryny. Jednak po Twojej stronie zostanie przekazanie mu informacji na temat preferowanej kolorystyki i układu. Pamiętaj, że całość nie może być nachalna, przesycona kolorami i wzorami. W niektórych przypadkach okazuje się, że „im mniej, tym lepiej”. Postaw na rozwiązania czytelne i przejrzyste.

Responsywność

Zwróć uwagę na to, że dużo osób korzysta teraz z internetu za pomocą telefonu. To bardzo ważny fakt, o którym powinieneś pamiętać, zlecając projekt i implementację strony www. Słowem kluczem jest responsywność, czyli dopasowanie się strony do rozmiaru wyświetlacza w różnych urządzeniach. Strona responsywna dobrze wygląda na każdym ekranie.

Zadanie dla specjalistów!

Powyższe zasady to podstawy, które powinien znać każdy, kto decyduje się na uruchomienie własnej strony internetowej. O szczegółach opowiedzą Ci specjaliści od tworzenia witryn internetowych, którym zlecisz to zadanie. Możesz poszukać ich np. w agencjach reklamowych lub firmach zajmujących się marketingiem internetowym.

Gdzie kupić?

Znajdź dystrybutora produktów Polbruk w Twojej okolicy.