Postaw na innowacje
Sami zapewne zauważacie, że Wasze wymagania co do jakości stale rosną. Chcecie proponować swoim klientom wysokiej klasy rozwiązania, które ich zadowolą, a Wam ułatwią realizację zleceń. Nic dziwnego – tak działają innowacje :) Na rynku wciąż pojawia się wiele różnych, nowoczesnych opcji dedykowanych brukarzom. Wystarczy być na bieżąco, by zauważyć jak dynamicznie zmienia się branża.
Nowości w ofercie
Niedawno w ofercie marki Polbruk pojawił się nowy produkt. Mowa o piasku do spoinowania DR+ NextGelTM/MC firmy Technise-al®. Został on stworzony przy zastosowaniu innowacyjnej technologii, która wyróżnia go spośród klasycznych piasków do spoinowania. Dlaczego zatem wzbudza rosnące zainteresowanie wśród fachowców i zleceniodawców?
Zalety piasku polimerowego
Po pierwsze zapewnia łatwe i czyste fugowanie, pozostaje elastyczny, stabilizuje kostkę brukową i nie pęka. Zachowuje idealną stabilność. Charakteryzuje się mniejszą ilością pyłu, brakiem nalotu i strat – co dla brukarza oznacza szybką i opłacalną instalację.
Jak przekonać klienta do wyboru?
Jeśli i Wam, i Waszym klientom zależy na jakości to wybór na pewno będzie bezproblemowy. Lista argumentów, które powinny przekonać Waszych zleceniodawców jest naprawdę długa. Zaczynając od: właściwości powstrzymujących rozwój chwastów, przechodząc przez wysoką odporność na czynniki atmosferyczne i powstawanie wykwitów, aż po łatwość w utrzymaniu w czystości. Nic dodać, nic ująć – ta propozycja to innowacyjna technologia dla wymagających.
Więcej informacji o piasku znajdziecie tutaj: Piasek polimerowy
Jakość w pakiecie - Czego oczekują Twoi klienci?
Dodaj do ulubionych
Na pewno zastanawialiście się kiedyś, czego tak naprawdę oczekują Wasi klienci. Co jest dla nich priorytetem – cena, solidne wykonanie czy może szybki i bezproblemowy przebieg prac? Otóż odpowiedź na to pytanie jest jedna – tu chodzi przede wszystkim o jakość – oferowanych usług, współpracy czy np. wykorzystywanych materiałów. Wszystkie te elementy sprowadzają się do jednego, a mianowicie – do kreowania opinii o Waszej pracy.