Start > Aktualności > „Psychologia intencji, czyli o tym, że dostajesz to, co dajesz” - szkolenia Polbruk 2018

„Psychologia intencji, czyli o tym, że dostajesz to, co dajesz” - szkolenia Polbruk 2018

Dodaj do ulubionych
Newsy
W tym roku pod tym hasłem Polbruk zorganizował szkolenia motywujące dla swoich Klientów i Pracowników.

Łącznie przeszkolonych zostało ponad 500 osób z czterech regionów Polski. Spotkanie obejmowało część praktyczną i teoretyczną, dzięki czemu uczestnicy mogli czynnie brać w nim udział, a nawet zaprezentować swoje umiejętności. 

Tematyka szkolenia była wspólna dla wszystkich regionów, a poprowadził je Marcin Mańka z Akademii Komunikacji i Wizerunku. 

Wykład jest prezentacją siły intencji, która jest szczególnie istotna w zespołach i na stanowiskach, gdzie kontakt z klientami jest podstawą pracy. Intencja, czyli nasze nastawienie, jest najlepszą drogą do doskonałej obsługi klienta i efektywnej sprzedaży. Pozwala budować długotrwałe relacje z odbiorcami, które sprawią, że klient będzie chciał wracać. Zdobyta wiedza przyda się w również w życiu prywatnym.
Zakładamy, że szybkim i prostym, a jednocześnie skutecznym sposobem poprawienia jakości komunikacji jest praca na podstawowym poziomie – poziomie intencji. Nasze nastawienie do drugiej osoby w konkretnej sytuacji sprawia, że chcemy dla tej osoby (w tym przypadku klienta) jak najlepiej. Nasze intencje wpływają na emocje, te zaś szybko i w nieświadomy sposób przekazywane są na zewnątrz i odbierane przez osoby, z którymi mamy kontakt. W efekcie odbiorcy bardzo szybko, świadomie lub nie, wyczuwają nasze intencje, a nawet przeżywają stany podobne do naszych, to wynik działania neuronów lustrzanych. Jeśli więc wysyłamy uśmiech, to najprawdopodobniej ten uśmiech do nas wróci. Psychologia intencji to znakomity przepis na budowanie wizerunku firmy, wysokiej jakości sprzedaży i obsługi klienta, a także zwykłych relacji międzyludzkich
” – Marcin Mańka, trener.

 

Gdzie kupić?

Znajdź dystrybutora produktów Polbruk w Twojej okolicy.